آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

طی سه روز متوالی پرسنل سه  شیفت عملیاتی ایستگاه های سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار آموزش نجات مصدوم از نقاط پست و مرتفع و کارگاه مربوطه را به مربیگری آقای مهندس مهدی پور احمدی از ساعت 09:00 الی 11:00 در محل ایستگاه مرکزی سازمان بصورت تئوری و عملی  طی نمودند.
6754
6755
6756
 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:03 روز جمعه بیست و دوم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو نیسان واقع درشهریار،میدان معلم به طرف بلوار رسول اکرم(ص) گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریاررا به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید خودرو فوق به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش وافزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

6753

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:57 روز جمعه بیست و دوم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب مغازه مکانیکی واقع در شهریار،وائین،نرسیده به میدان امام خمینی(ره) گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب مغازه مکانیکی به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده و منجر به بروز آتش به یکدستگاه خودرو پراید و مصدومیت یک نفر گردیده بود که با تلاش آتش نشانان حریق اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

6750

6747

6748

6749

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:34 روز جمعه بیست و دوم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر واقع در شهریار،جاده ابراهیم آباد،نرسیده به رستوران شاندیز گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو پراید و پژو 405 به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به بروز خسارت مالی به هردو خودرو گردیده بود که که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری،محل جهت انتقال خودرو به پارکینگ تحویل پلیس راهور مستقر در محل حادثه گردید.

6751

6752

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:16 روز جمعه بیست و دوم دیماه نودشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق باغ واقع در شهریار،بلوار امیر کبیر،پشت دانشگاه  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 701 کهنز و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید آلونک چوبی در یک قطعه باغ  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

6745

6744

6746

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:13 روز پنجشنبه بیست و یکم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو رانا واقع در جاده شهریار به طرف کرج،بعد از تقاطع غیر همسطح سپاه،روبروی معاینه فنی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو رانا به علت بی احتیاطی و عدم کنترل خودرو توسط راننده به نیوجرسی کنار جاده برخورد ،واژگون و منجر به مصدوم شدن سه نفر گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

0.0.0.0

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

جلسه مدیرعامل سازمان با معاونین ومسئولین ایستگاهها و واحدهای سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریاردر روز چهارشنبه بیستم دیماه نودوشش راس ساعت 13:00 با تلاوت چند از کلام الله مجید در محل دفتر مدیر عامل سازمان برگزار گردید.در این جلسه مدیر عامل سازمان  به تشریح اهداف و برنامه های آتی سازمان ولزوم اهتمام وجدیت کلیه مسئولین در جهت دستیابی به این اهداف که همانا ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان عزیز است پرداخته وتقسیم وظایف وپیگیری موضوعات محوله تا اخذ نتیجه قطعی وتکریم ارباب رجوع وحادثه دیدگان وحفظ حقوق شهروندی را از اهم وظایف همه کارکنان برشمرد.

این جلسه در ساعت 14:30 با ذکر صلوات بر محمدو آل محمد (ص) به پایان رسید.

6743

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:50 روز سه شنبه نوزدهم دیماه نودوشش طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف منجر به واژگونی یکدستگاه خودرو سواری واقع درشهریار،بلوار شهدای اندیشه،جنب کمیته امداد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سواری شامل(ام وی ام و پراید)به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده و منجر به مصدوم شدن دو نفر و واژگونی  خودرو پراید گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهورگردید.

6741

6742

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

طی سه روز متوالی پرسنل سه  شیفت عملیاتی ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار آموزش نجات مصدوم از نقاط پست و مرتفع و کارگاه مربوطه را به مربیگری آقای مهندس مهدی پور احمدی از ساعت 09:00 الی 11:00 در محل ایستگاه فوق بصورت تئوری و عملی  طی نمودند.
6739
6740
مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf