آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم ختم و ترحیم آتش نشان فداکار یحیی بارانی عصر دیروز ششم دیماه نودوپنج در مسجد امام حسین(ع) شهرماهدشت کرج با حضور مدیرعامل و جمع کثیری از پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار برگزار شد.

در این مراسم آتش نشانان شهریار با اهداء تاج گل و نثار فاتحه یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

3420

3421


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:47 روز دوشنبه ششم  دیماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن کودکی چهار ساله در یک واحد مسکونی واقع در شهریار،شهرک وائین،خیابان میلاد هشتم،خیابان بسیج،نبش کوچه فرهنگ گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله  امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  کودکی چهارساله  به علت معیوب بودن قفل درب ورودی در یک واحد مسکونی  محبوس شده بودکه با تلاش نیروهای امدادی سازمان باهماهنگی مالک درب واحد را باز نموده و کودک مذکور صحیح و سالم تحویل خانواده اش گردید.

3419

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

بمناسبت گرامیداشت نهم دی یکدوره مسابقه طناب کشی با حضور تمامی ادارات به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریاردر حضور جناب آقای حیدریان فرمانده محترم پایگاه بسیج ادارات و تنی چند از مسئولین شهری در محل ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی برگزار گردید.

این مسابقات با حضور هشت تیم برگزار که در نهایت تیم سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریارمقام اول،تیم تاسیسات فضای سبز شهرداری شهریار مقام دوم و تیم فرمانداری شهریار مقام سوم را از آن خود کردند.

3416

3414

3417

3418

3415

 

پورتال اطلاع رسانس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:48 روز یکشنبه پنجم دیماه نودو پنج در پی بارش باران  یک مورد آبگرفتگی معبر واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،انتهای خیابان طالقانی گزارش گردید که بلا فاصله آتش نشانان با حضور در محل نسبت به تخلیه آب و بازگشائی جوی های آب اقدام نمودند.

3409

3410

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَيْهِ راجِعوُن

با نهايت تأسف و تأثر درگذشت ناگهاني همكار عزيزمان یحیی بارانی را به خانواده محترم آن مرحوم و كليه همكاران گرامي  تسليت عرض مي نمائيم.

هرچند كه تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، ليكن تقدير الهي را جز صبر و بردباري چاره اي نيست.

از خدواند بزرگ براي آن سفر كرده غفران واسعه الهي و براي كليه بازماندگان محترم صبري جميل و اجري جزيل را مسئلت مي داريم.

روحش شاد یادش گرامی

"روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار"

3408

 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:12،16:51 روز شنبه چهارم دیماه نودو پنج طی دو مرحله تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن چهار نفر از شهروندان داخل کابین آسانسورمرحله اول واقع در شهریار،میدان معلم،کوچه نصیرپور و مرحله دوم واقع در شهریار،چهار راه مخابرات گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به محل  های فوق اعزام نمودند. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین  طبقات متوقف و چهار نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:34 روز جمعه سوم دیماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق در حیاط یکباب منزل مسکونی واقع درشهریار،شهرک وائین،خیابان بعثت چهارم،بعد از استخر مروارید،کوچه بابونه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با  امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید اتاقک گلخانه در حیاط یکباب منزل مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته وعلت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تحت بررسی می باشد.

3399

3400

3401

3402

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:57 روزجمعه سوم دیماه آذر نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان معلم،فواصل خیابان یازدهم و دوزادهم غربی گزارش شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادو نجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل اعزام کرد. نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند. ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری، درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

alt

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:41 عصرروزپنجشنبه دوم دیماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک با یکدیگر واقع در شهریار،بلوارآزادگان،نرسیده به سه راهی اسدآباد گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 701 کهنزرا با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سواری شامل پیکان و پژو آردی به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده  که منجر به مصدوم شدن دو نفر و بروز خسارت مالی به هر دو خودرو گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و محل تحویل پلیس راهور گردید.

3405

3406

3407

مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf