آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:02 روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن پنج نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،فاز دو مخابرات،کوچه کوشش گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 701 کهنز را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی  واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و پنج نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بودند را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و افراد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:11 عصر روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکباب ساختمان نیمه کاره واقع در شهریار،خیابان ولیعصر(عج)،خیابان حاج اسماعیلی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید اتاق نگهبانی یکباب ساختمان نیمه کاره به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 09:56 صبح روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار وجود یک حلقه مار در شرکت به تک واقع در جاده شهریار،بلوار پلیس گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 801 رضی آباد را با امکانات وتجهیزات کامل به محل حادثه اعزام نمود.

در بدو ورود مامورین مشاهده شد که یک حلقه مار حدودا دو متری در محوطه شرکت به تک مخفی  شده و  باعث رعب و وحشت کارکنان  گردیده بود که در این عملیات، آتش نشانان،مار را با استفاده از تجهیزات نجات(مار گیری)  صید کرده و به نگرانی  افراد  خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.

 

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:15 بامداد روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو سمند تاکسی واقع درشهریار،امیریه،خیابان آزادگان،کوچه باغستان،انتهای کوچه گل کارگزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 201 امیریه را  با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو سمند تاکسی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 18:28 عصر روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه نودوپنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پژو آردی واقع در شهریار،دینارآباد،روبروی مدرسه شهید هفت خانگی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 501 شهید قائنی رزکان و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو آردی از قسمت اتاق و بدنه به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده  که با تلاش  آتش نشانان اطفاء گردید.

علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 16:41 روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه نودو پنج طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کارگاه خیاطی در حیاط یکباب منزل مسکونی  واقع در شهریار،شهرک جعفریه،خیابان بیستم شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 601 جعفریه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کارگاه خیاطی در حیاط یکباب منزل مسکونی از جنس برزنت و ایرانیت به علت اتصالی برق  طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری و اطفاء گردید.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته است.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:10 عصر روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه نودو پنج با مراجعه حضوری نوجوانی 14ساله به ایستگاه 101 مرکزی که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 11:34 صبح روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه نودوپنج با مراجعه حضوری شخصی با یکدستگاه خودرو سواری به ایستگاه 201 امیریه مبنی بر وجود یک حلقه مار در خودرو وی بلافاصله آتش نشانان اقدام به جستجو مار محبوس شده نموده و مشاهده گردید یک حلقه مار در سپر عقب خودرو مذکور مخفی شده و باعث رعب و وحشت سرنشینان خودرو گردیده بود که در این عملیات، آتش نشانان،مار را با استفاده از تجهیزات نجات(مار گیری)  صید کرده و به نگرانی  افراد خاتمه داده و آرامش را به آنان باز گرداندند.

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز یکشنبه شانزدهم خرداد ماه نودو پنج معاونت محترم خدمات شهری شهرداری ملارد و مسئول هماهنگی آتش نشانی های استان تهران به همراه مدیرعاملین محترم سازمان های آتش نشانی همجوار جهت عرض تبریک انتصاب سرپرست جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار در محل دفتر مدیر عامل حضور یافتند.

 

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf