آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:23 سه شنبه دهم آذر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق پیک نیک  واقع در شهریار،شهرک وائین،خیابان بعثت ششم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سیلندر پیک نیک به علت نشت گاز طعمه حریق شده بود که قبل از حضور مامورین توسط ساکنین اطفاء و آتش نشانان جهت پوشش ایمنی کامل توصیه های لازم را به مالک واحد مذکور متذکر شدند.

 


 

"راي گيري براي انتخاب بهترين آتش نشانان جهان آغاز شد"

"پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار"

سازمان آتش نشاني اصفهان توانسته است با دستيابي به موفقيت در حادثه انفجار و آتش سوزي ۱۵۰ تن گاز مايع در شركت ارسا گاز جزو ۱۰ تيم برتر راه يافته به "مسابقه جهاني بهترين آتش نشانان" شود.

حادثه انفجار و آتش سوزي در ميان ۱۵۰ تن گاز مايع در شركت ارسا گاز، با همت آتش نشانان درحالي پايان يافت كه در صورت انفجار مخازن موجود در محل حادثه تا شعاع ۱۰۰۰ متري تمامي افراد كشته و بناها تخريب ميشد.

از شما شهروند گرامي خواهشمند است با شركت در اين مسابقه و راي دادن به آتش نشاني اصفهان، آتش نشانان اصفهاني را جهاني كنيد.

دستورالعمل :

به آدرس اينترنتيwww.۱۲۵vote.ir وارد شويد. با توجه به دستور العمل راهنماي نوشته شده در داخل صفحه بر روي دكمه قرمز رنگ "ثبت راي" كليك كنيد.



پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:39 روز دوشنبه نهم آذر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو پژو 405 واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان چهارم غربی،کوچه موعود گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو پژو 405 محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات رها سازی گربه مذکور صورت پذیرفت.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 20:01 روز دوشنبه نهم آذر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پژو 206 واقع در جاده شهریار به تهران،نرسیده به میدان معادن گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه های 801 رضی آباد و 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پژو 206 به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف، واژگون و منجر به مصدوم شدن سطحی راننده خودرو  فوق گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری محل تحویل پلیس راهور گردید.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 13:30 عصر  روز دوشنبه نهم آذرماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان یکم غربی گزارش شد.به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امدادونجات ایستگاه 301 اندیشه را به محل اعزام کرد.نجات گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی واطلاع ازموقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعا عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.ماموران سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم وایمن سازی محیط با قطع برق آسانسور،کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان درداخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده ودر موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری،درب آسانسور را باز نموده و فرد محبوس شده را بدون هیچگونه آسیبی از داخل کابین خارج نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 12:11 روز دوشنبه نهم آذر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش دیوار ملک همجوار در محل گودبرداری شده واقع در شهریار،رضی آباد بالا،خیابان بسیج،روبروی مسجد،نبش کوچه البرز گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله کارشناسان حوزه پیشگیری  را به همراه امداد گران ایستگاه 801 رضی آباد به محل حادثه اعزام و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید به علت رعایت نکردن اصول ایمنی در زمان گودبرداری منجر به ریزش قسمتی از دیواره ملک همجوار گردیده بود که خوشبختانه مصدومی نداشته و ضمن توصیه های ایمنی به مالکین ملک مذکور محل با نوار خطر محصور گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز دوشنبه نهم آذر ماه نودو چهار پرسنل شیفت عملیاتی ایستگاه مرکزی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار آموزش نجات آتش نشان از محل حریق  را از ساعت 9 الی 11 توسط جناب آقای مهندس مهدی پور احمدی رئیس ایستگاه مرکزی  طی نمودند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:37 صبح روز دوشنبه نهم آذر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان وانت واقع در شهریار،محمدآباد،خیابان بهار،کوچه لاله گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 401 شهریار را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پیکان وانت از قسمت صندلی به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده  که قسمتی از حریق توسط اهالی اطفاء و آتش نشانان جهت پوشش ایمنی کامل اقدامات لازم را  ارائه نمودند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:10 بامداد روز دوشنبه نهم آذر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو نیسان واقع محوطه حیاط شهرداری امیریه گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 201 امیریه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو نیسان به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

علت بروز این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf