آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 17:42 روز پنجشنبه نهم مهر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط یک اصله درخت بر روی کابل برق  واقع در شهریار،چهار راه شهید بهشتی به طرف عباس آباد،کوچه شیخ مفید گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 401 شهریار را با امکانات وتجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین  مشاهده گردید یک اصله درخت قطور به علت وزش باد دچار شکستگی شده و منجر به سقوط بر روی کابل برق  گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل  و قطع شاخه های شکسته شده درخت بطور کامل کابل برق آزاد و رها گردید.

خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته است.

 


 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 15:46 عصر روز پنج شنبه نهم مهر ماه نودو چهار طی تماس کلانتری فاز یک اندیشه  با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهریار مبنی بر بازگشائی درب یک واحد مسکونی به علت درگیری دو نفر واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،خیابان استاد شهریار،کوچه سعدی دوم ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی رابا امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین پس از هماهنگی با نیروی انتظامی و دستور قضائی درب واحد را گشوده و مشاهده گردید دو نفر به علت مشاجره با هم درگیر شده و یکی از انها با چاقو برادرش را مصدوم کرده و بلافاصله افراد مذکور توسط نیروی انتظامی مستقر در محل حادثه دستگیر شدند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:19 عصر روز پنج شنبه نهم مهر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق ضایعات لاستیک واقع در جاده شهریار به کرج ،پشت سازمان خدمات موتوری شهرداری شهریار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید مقدار زیادی ضایعات لاستیک توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء  و با همکاری سازمان موتوری شهرداری با یکدستگاه لودر کلیه لاستیک ها امحا گردید.

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 07:33 صبح روز پنج شنبه نهم مهر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری یک واحدمسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،خیابان غدیر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 301 اندیشه و 101 مرکزی  را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انباری یک واحدمسکونی در قسمت پشت بام به علت اتصالی برق طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه نهم مهر ماه نودو چهار مدیر عاملین سازمان های آتش نشانی ملارد،اندیشه و هیئت همراه جهت عرض تبریک روز آتش نشان با مدیر عامل و مسئولین واحدهای سازمان آتش نشانی شهریار دیدار نمودند.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا با حضور جمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) روز پنج شنبه نهم مهر ماه نودو چهار با شکوه خاصی برگزار گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 22:01 چهارشنبه هشتم مهرماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی  شهریار آبگرفتگی یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سقف سرویس بهداشتی و حمام طبقه دوم به علت ترکیدگی لوله آب طبقه سوم دچار آبگرفتگی شده که ضمن بسته شدن شیر اصلی واحد طبقه سوم به مالک واحد مذکور توصیه گردید جهت رفع مشکل اقدام به لوله کشی رو کار واحد فوق نماید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه هشتم مهر ماه نودو چهار جناب آقای حیدریان مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهریار و هیئت همراه بمناسبت تبریک روز آتش نشانی و ایمنی با مراجعه به آتش نشانی های همجوار با مدیر عامل و مسئولین آتش نشانی ها دیدار نمودند.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم ویژه روز آتش نشانی و ایمنی روز سه شنبه هفتم مهر ماه نودو چهار با حضور دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار،مهندس رهنما شهردار شهریار،علیزاده معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان شهریار،مهدور رئیس شورای اسلامی شهر شهریار،اعضای شورای شهر،مدیر عامل آتش نشانی های شهرستان شهریار و آتش نشانان در شهریار برگزار شد.

در این برنامه دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان فاجعه منا و تبریک روز آتش نشانی و ایمنی به آتش نشانان شهرستان شهریار اظهار داشت:این مناسبت ها باید بهانه ای شود تا نسبت به برخی محفوظات خود تجدید نظر کنیم.

فرماندار شهرستان شهریار با تبیین و تشریح مقوله امنیت در حوزه های مختلف زندگی بشری گفت:امنیت به طور کلی دارای ابعاد مختلف و پر معناست و اگر اغراق نکنیم مهمترین اصل زندگی است و در نبود امنیت زندگی میسر نخواهد بود و آتش نشانان در مسیر تامین امنیت جامعه حرکت می کنند.

دکتر سعید ناجی مسئولیت پذیری را یکی از موضوعاتی دانست که می بایست بدان توجه کرد بیان داشت:اولین مورد در حوزه مسئولیت پذیری شناخت حدود و ثغور وظایف است و هر جا که این اتفاق ها می افتد برای کشور ایجاد هزینه می کند که آموزش می تواند ما را در شناخت وظیفه یاری کند.

وی صراحت و روشنائی در بیان را یکی دیگر از مواردی دانست که ما باید بدان توجه نشان دهیم گفت:صداقت در عمل یکی دیگر از مواردی است که می بایست بدان توجه نشان داد چرا که صداقت در گفتار و کردار سبب رفع بسیاری از گرفتاری ها می شود که اکنون درصدد توجه به آن است.

فرماندار شهرستان شهریار افزود:آتش نشانان در ارائه خدمت بیشترین صداقت در کردار دارند و بدون توجه به نوع تفکر و دیدگاه و خط فکری به سبب جایگاه انسانی افراد به کمک آن ها می شتابند.

دکتر ناجی در پایان گفت:رفتار آتش نشانان در خدمت رسانی صادقانه به مردم می تواند به عنوان الگو برای همه مسئولان قرار گیرد.

در پایان مراسم از آتش نشانان برتر شهرستان و سه نفر از بازنشستگان سازمان آتش نشانی شهریار تجلیل شد.


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf