آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 21:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،بلوار امیر کبیر گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ امداد ونجات ایستگاه 701 کهنز را به صدا درآورد و امدادگران با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پراید به علت خارج شدن شن از یکدستگاه کامیون واژگون  و منجر به مصدوم و  محبوس شدن یک نفرگردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد  مذکور  از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه بیمارستان انتقال و محل تحویل نیروی انتظامی گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 19:50 روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار با مراجعه حضوری خانمی حدودا 33 ساله به ایستگاه  301 آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور  انگشت دست فرد را آزاد نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 17:04 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق کابل های پست برق واقع در شهریار،عباس آباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید کابل های پست برق به علتی نامعلوم  طعمه حریق شده  که ضمن ایمن سازی کامل  با تلاش اتش نشانان با خاموش کننده co2 حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 14:58 روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریارحریق یکباب منزل ویلائی قدیمی واقع درشهریار،اسکمان،کوچه شهید احمد امینی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 501 رزکان  را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکباب منزل ویلائی قدیمی  به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

خوشبختانه این حریق مصدومی نداشته و  به اکثر وسایل و دودگرفتگی منزل خسارت وارد گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 03:21 بامداد روز جمعه دوازدهم تیر ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق انباری یک واحدمسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،فواصل خیابان یکم و شاهد شرقی گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه  را به صدا درآورد و آتش نشانان باامکانات وتجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید انباری یک واحدمسکونی  به علت اتصالی برق طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

پنج دستگاه خودرو سواری که دچار نشت بنزین شده بود با تلاش آتش نشانان از بروز آتش سوزی در آن جلوگیری شد.

پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 آتش نشانی شهریار بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان،آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را ساعت 20:59 روز پنج شنبه یازدهم تیر ماه نودو چهار به محل حادثه واقع درشهریار،فاز یک اندیشه،خیابان یازدهم غربی اعزام نمود.
بر اساس این گزارش یکدستگاه پژو 405 به علت تعقیب و گریز پلیس به پنج خودرو متوقف شده در خیابان برخورد نموده که تمامی  خودرو های مذکور دچار نشتی شده و  بنزین بخشی از سطح خیابان را فرا گرفته بود و با توجه به لغزندگی سطح خیابان و احتمال وقوع حادثه برای خودروهای عبوری آتش نشانان دراولین مرحله از ادامه نشت بنزین و بروز آتش سوزی جلوگیری کردند و سپس با امحا بنزین بر روی سطح خیابان و ایمن سازی محل از وقوع حوادث احتمالی برای خودروهای عبوری پیشگیری نمودند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

عصر روز پنج شنبه یازدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 19:08 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واژگونی یکدستگاه خودرو پراید واقع در شهریار،تقاطع غیر همسطح سپاه به طرف کرج،بعد از سازمان خدمات موتوری شهرداری شهریار گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید  یکدستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم  از مسیر جاده واژگون  و منجر به مصدوم و  محبوس شدن سه نفرگردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افراد  مذکور با همکاری اورژانس 115 شهریار  مستقر در محل حادثه بیمارستان انتقال و محل تحویل نیروی انتظامی گردید.

علت این حادثه توسط پلیس راهور تحت بررسی می باشد.

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنجشنبه یازدهم تیر ماه نودو چهار ساعت 17:18 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن سر یک قلاده بچه گربه در کف شور  واقع در شهریار،کرشته،انتهای کوچه فتح،بن بست ابریشم  گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 101 مرکزی را  با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل فوق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید سر یک قلاده بچه گربه در کف شور گیر کرده که با تلاش آتش نشانان با استفاده از سنگ فرز سر گربه مذکور از کف شور خارج و گربه فوق نجات داده شد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

عصر روز پنجشنبه یازدهم تیرماه نودو چهار ساعت 16:49 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو پیکان وانت حامل  ضایعات پلاستیک و کاغذ واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،انتهای خیابان هشتم شرقی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا دؤاورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پیکان وانت حامل ضایعات پلاستیک و کاغذ به علت پرتاب ته سیگار در قسمت بار خودرو طعمه حریق شده بود که  با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش به خودرو مذکور جلوگیری به عمل آمد.

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf