آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

ساعت 01:15 بامداد روز جمعه یکم خرداد ماه نودو چهار طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق حاشیه باغ واقع در شهریار،عباس آباد،چهار راه محمدآباد به طرف رضی آباد بالا گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید حاشیه باغی توسط افرادی ناشناس طعمه حریق شده  که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش  به باغ و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 23:00 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق بالکن یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،بلوار طالقانی،خیابان ارتش، مجتمع ونیز گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید بالکن یک واحد مسکونی به علتی نامعلوم طعمه حریق شده بود و به پکیج و کمپرسور کولر گازی خسارت وارد گردید که توسط همسایگان حریق کنترل و با تلاش اتش نشانان آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از بروز آتش اقدامات لازم صورت پذیرفت.

علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

مراسم پر فیض وبرکت زیارت عاشورا همزمان با دوم شعبان با حضور جمع کثیری از پرسنل ایثارگر وعاشقان اباعبدالله الحسین(ع) روز پنج شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه نودو چهار با شکوه خاصی برگزار گردید.

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز پنج شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 06:28 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار اقدام به خودکشی جوانی 27 ساله واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان اطلاعات گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل شامل  تشک نجات راهی محل حادثه نمود.

در بدو ورود مامورین سازمان مشاهده گردید پسر جوانی 27 ساله که بعلت مصرف مواد توهم زا قصد خودکشی داشت با حضور آتش نشانان شهریار توسط نیروی انتظامی دستگیر و به یگان انتظامی جهت درمان به مراجع ذیصلاح انتقال داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 20:02 با مراجعه حضوری خانمی حدودا 50 ساله به ایستگاه  مرکزی آتش نشانی شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه  مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و ضمن تحویل انگشتر به شخص مذکور  انگشت دست فرد را آزاد نمودند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 19:48 طی تماس آتش نشانی فردوسیه با  آتش نشانی شهریار مبنی بر سقوط  احتمالی شهروندی داخل چاه ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه واقع در فردوسیه،یوسف آباد صیرفی،شهرک ثامن اعزام نمود و پس از حضور امدادگران سازمان به  داخل چاه 50 متری با دو راس گوسفند مواجه شده که پس از خارج نمودن دو راس گوسفند متاسفانه یکی از گوسفند ها تلف شده بود که پس از پایان کار محل تحویل اتش نشانی فردوسیه گردید.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز  چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 19:44 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار بسته شدن درب یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،شهرک مریم،خیابان درختی،خیابان نور سوم گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید درب ورودی یک واحد مسکونی به علت بی احتیاطی مالک بسته شده  که با تلاش نیروهای امدادی سازمان باهماهنگی  نیروی انتظامی و مالک بوسیله نردبان وارد  واحد شده و درب بازگشائی شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه سی ام ماه اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 16:44 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف دو دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین با یکدیگر واقع در شهریار،بلوار شهیدان گروسی،ورودی بلوار محمدآباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و با توجه به حساسیت موضوع جناب اقای حیدریان مدیرعامل محترم سازمان در محل حضور یافت.

در بدو ورود مامورین مشاهده گردید دو دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین شامل پیکان وانت و کامیونت خاور به علت بی احتیاطی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به  مصدوم  و محبوس شدن سه نفر و سقوط تیر برق وسط بلوار گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت سوخت خودروها و قطع سرباطری افراد مصدوم از داخل خودرو خارج و با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال و خودروهای مذکور با هماهنگی راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه به پارکینگ منتقل و محل ایمن سازی گردید.

 

 

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

با تلاش همه جانبه آتش نشانان، آتش سوزی گسترده کارگاه بازیافت لاستیک  مهار گردید.

رخداد این آتش سوزی روز چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 15:58 طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار واقع در شهریار،رضی اباد پائین گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را با امکانات تجهیزات کامل راهی محل حریق نمود و با توجه به حساسیت موضوع جناب آقای حیدریان مدیرعامل محترم سازمان به همراه معاونت عملیات و پیشگیری و مسئولین ایستگاه ها در محل حضور یافتند.

آتش نشانان شهریار به محض رسیدن به محل حریق عملیات اطفاء را در محوطه سوله با ایجاد حلقه محاصره برای کنترل مهار آتش سوزی و جلوگیری از گسترش آن به دیگر قسمت ها شروع نمودند و سرانجام پس از یک عملیات طولانی حریق بطور کامل مهار و خاموش گردید.

علت بروز این آتش سوزی و همچنین خسارت وارده توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار در حال بررسی می باشد.

 

 

 

 

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf