آموزش شهروندی :   

امکانات

پروژه های سازمان آتش نشانی شهریار

 

بروشور توصیه های ایمنی بازار - آتش نشانی شهریار

 

شماره تماس با سازمان:65222122

 

شماره تلفن حراست سازمان:65271252

 

شماره تلفن بازرسی سازمان:65279105

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز جمعه یازدهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 16:03 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق یکدستگاه خودرو مگان واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان دوازدهم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل  راهی محل حریق نمود   و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو مگان به علتی نامعلوم  از قسمت موتور طعمه حریق شده  بود که  توسط شهروندان با خاموش کننده های دستی کنترل و آتش نشانان جهت پوشش ایمنی کامل از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز  پنج شنبه دهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 19:47 با مراجعه حضوری شهروندی به ایستگاه مرکزی آتش نشانی  شهریار که یک حلقه انگشتر در انگشت دست راست وی گیر کرده و متورم شده بود بلافاصله امدادگران ایستگاه مذکور به کمک او رفته و اقدامات لازم را انجام دادند.
نجاتگران آتش نشانی بلافاصله با استفاده ازدستگاه انگشتربر و دیگر تجهیزات مورد نیاز اقدام به بریدن انگشتر کرده و انگشت دست این شخص را آزاد کردند.
کلیه شهروندان محترم می توانند در صورت وقوع این نوع حادثه در هر ساعت از شبانه روز به نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


 

پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز پنج شنبه دهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 19:01 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی  شهریار آبگرفتگی یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فازیک اندیشه،شهرک مریم،خیابان درختی،خیابان دانش،خیابان معلم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه 301 اندیشه را راهی محل حادثه نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک  واحد مسکونی از قسمت کمد دیواری اتاق خواب به علت ترکیدگی لوله اب طبقه فوقانی دچار نشتی آب گردیده بود که ضمن تخلیه آب به واحد فوقانی ملک مذکور توصیه گردید تا سریعا نسبت به رفع عیب لوله مذکور اقدام نماید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

صبح روز پنج شنبه دهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 09:51 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار تصادف یکدستگاه خودرو پراید با موتور سیکیلت واقع  در  شهریار،میدان نماز به طرف خادم آباد گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه های 101 مرکزی و 501 رزکان را راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو پراید و موتور سیکیلت به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی با یکدیگر برخورد نموده که منجر به مصدوم شدن دو نفر از راکبین  موتور و راننده پراید گردیده بود  که ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری افرد مصدوم با همکاری اورژانس 115 شهریار به بیمارستان انتقال داده و محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 21:48 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار برخورد یکدستگاه خودرو  تیبا با نیوجرسی واقع در جاده تهران به شهریار،بعد از میدان معادن،نرسیده به تقاطع غیر همسطح سپاه گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه 101 مرکزی را به محل حادثه اعزام نمود  و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یکدستگاه خودرو تیبا به علت عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از مسیر جاده منحرف و پس از برخورد با نیوجرسی متوقف و منجر به محبوس و مصدوم شدن سطحی راننده خوذرو فوق گردیده بود که  ضمن ایمن سازی کامل جاده و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری فرد مذکور از داخل خودرو خارج و محل تحویل راهنمائی و رانندگی جهت انتقال خودرو به پارکینگ گردید.

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 10:40 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار ریزش یکباب ساختمان ویلائی در مجاورت ملک گودبرداری شده واقع در شهریار،خیابان شهید رباطی،خیابان جلال آل احمد،نرسیده به فرهنگسرای استاد شهریار گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 101 مرکزی و 401 شهریار را به همراه  معاونت عملیات و پیشگیری و مسئولین ایستگاه به محل حادثه اعزام و  در بدو ورود مامورین مشاهده گردید به علت رعایت نکردن اصول ایمنی در زمان گودبرداری و عدم اجرای سازه نگهبان  منجر به ریزش و تخریب قسمت عظیمی از یکباب منزل ویلائی گردیده بود که ضمن ایمن سازی کامل محل و جستجوی محبوسین احتمالی در زیر آوار خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشته  و توصیه های ایمنی به مالکین ملک های مذکور ارائه گردید.

 

 

 

 

 

 


 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه هشتم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 23:33 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار محبوس شدن یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سمند واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان هشتم غربی گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله امدادگران ایستگاه 301 اندیشه را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید یک قلاده گربه در موتور یکدستگاه خودرو سمند محبوس شده که با تلاش آتش نشانان و با استفاده از تجهیزات گربه مذکور نجات داده شد.

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز سه شنبه هشتم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 18:53 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریار حریق  علوفه دپو شده در گاوداری واقع در شهریار،رزکان،انتهای کوچه پاسگاه،کوچه گودگری گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های  101 مرکزی و 501 رزکان را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه رئیس ایستگاه 501 رزکان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گردید علوفه دپو شده در محوطه گاوداری به علتی نامعلوم طعمه حریق شده که ضمن جدا سازی علوفه ها و اطفاء  پس از یک عملیات فشرده حریق در ساعت 21:51 بطور کامل مهار و خاموش گردید.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی شهریار تحت بررسی می باشد.

 

 

 


پورتال اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار

روز  سه شنبه هشتم اردیبهشت ماه نودو چهار ساعت 15:04 طی تماس با سامانه 125 آتش نشانی شهریارانفجار یک واحد مسکونی واقع در شهریار،فاز یک اندیشه،خیابان طالقانی،خیابان سعدی سوم گزارش گردید.

ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه های 101 مرکزی و 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه شدند و در بدو ورود مامورین مشاهده گرید یک واحد مسکونی به علت نشت گاز شهری منجر به انفجار و مصدوم شدن سه نفر از ساکنین گردیده بود که ضمن امداد رسانی  افراد مصدوم به بیمارستان انتقال داده شدند.

 

 


مطالب بیشتر...

مدیرعامل سازمان

 

003486

حمید رضا دمرچی لو

رئیس سازمان آتش نشانی

شهروندیار

Comp 1

دستورالعمل ایمنی ساختمان ها در برابر حریق و حوادث - آتش نشانی شهرداری شهریار buildings home house fire safety instructions pdf